Powered by Blogger.
RSS

Thought And Dead




what should i do ? what can i do ? haix . please GOD . help me . why i am to complicated like this ? where's the someone that can really stand for me ? maybe it's just a dream for me , so i just wasting my time waiting for HER . even who is HER also i don't know .

나는 무엇을 해야 하는가? 내가 무엇을 주께 드릴 수 있는 밸런타인데이에? 나는 그것을 자신 축하? 나는 몰라. 그녀는 나를 위해 모든 것을 하고는 나를 행복하게 해 줄 수 있는 것과 그녀가 나와 함께 있는 받아들일 수 없는 그녀의. 왜 그랬는지는 모릅니다. 나는 자기를 좋아하지만 지금 그녀를 사랑. 왜? 나는 그런 사람을 기다리고 있겠어? 나는 어쩌면 어떤 것에 대해 걱정.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment