Powered by Blogger.
RSS

AGAIN AND AGAIN




hahahaha ! yeah ! hell yeah ! aku suke sangat bile hidung aku bedarah . huhu . bile saket kepala aku dtg , saket sangat , berdenyut2 . ade ke orang kat seblah aku ? yg teman kan aku ? ade ? haha . bile korang lak , perlukan aku . aku je orang petame yang akan ade ngan korang . kan ? kan ? betul kan ? entah kenapa , aku pun taktau kenapa lately aku kerap nose bleed ,. huhu .maybe aku terlalu kuat bekerja .

hey ! aku just perlukan someone yang boleh jage aku . kenape susah sangat aku nak dpt ?? aku niey alien ke ? kenapa susah hah aku nak dpt someone yang boleh jaga aku , yang slalu ada masa utk aku , niey tak . ada pun , reply message aku lepas 2 3 jam . haha .. buad apa weh ?? aku niey tungul kayu kott ? wahsaii ! zhen de hen hao ! haih . entah la , ape nak jadi lepas niey , REDHA je la kan encik lemoney . (:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment