Powered by Blogger.
RSS

THE REASON WHY I BECAME THIS



this girl , i called her BELL .she's the one who ringing my heart . haha . she's my bestie , dont missunderstood . ups!! Ex-bestie . why ?? she's leaving me . hell yeah i like it !

bell, aku rindu kite salu text sampai pagie , kite ovenyte with texting then koe pegi hanta adik koe gi skola dgn mama koe . haha . aku takan lupe . koe taley denga suare aku , koe ckp koe nak tumbang coz lembut sangat . huhu . aku rindu sume tu bell .

tapi,,, sejak lame kite kenal , hati aku jadi laen kat kau , sayang and care aku kat kau maken betambah . tapi aku still ignore sume tu coz aku tanak friendship kite rosak sbb tu . aku tahan feel aku tu . sbb aku tanak hilang someone yang betul betul faham aku . tapi bell , sume tu tak gune .

sejak koe ade bf , koe lupe aku , koe tingal kan aku , koe lupe bestie koe kat sini . kite jauh , tapi koe salu ade utk aku , tapi tak lagi sejak koe ade bf . aku kecik hati sangat . bukan aku cemburu , tapi aku tak sangke koe buad aku mcm tu . maken lame , koe pergi tingalkan aku , maken jauh bell . aku terase kehilangan kau . kite jarang texting , aku faham , tapi susah ke nak ade mase utk aku ?

BESTIE

kau sendiri ?

bell , koe nak tau ? aku rindu suare kau , kalau kite still kawan , mesty dah dekat 3 tahun kan ? aku lupe bell . kau la girls pertame yang nyanyikan lagu untuk aku . aku sampai tak ingat . sampai aku kate kat sorag girls neh , yg salu aku teman dea bile dea ade probs , yg kalau dea nyanyikan lagu untuk aku , dea lah girls pertame yg nyanyikan utk aku. tapi aku silap , lame2 baru aku ingat , lagu

MY HAPPY ENDING BY AVRIL LAVIGNE

aku suke dengar kau nyanyi . kau tahu bell ? girls tu dea penah ckp , if result dea okay , dea akan terus call aku and nyanyikan lagu untuk aku . aku tungu pangilan dari dea . tapi takde. aku ingat result dea teruk , so aku bagie dea mase . tapi ,, aku tengo kat fb dea , happy dpt result okay . lepas tu aku ?? haha . langsung tak cari . tatau kah aku risau kat dea ? kawan ke tu ??

entah la bell , aku nak dengar lagi orang nyanyi untuk aku , aku nak dengar setiap kali before aku tidur . mcm koe nyanyi dulu , aku rakam then aku akan dengar setiap kali aku nak tidur . nyenyak sangat aku tidur . hehe .

tapi tu dulu bell . sejak kau pergi ,, sume berubah . aku jadi semakin kejam , aku pemarah , aku pendendam . aku bukan lagie seorang yg kau kenal dulu . tak . even sekarang if kau datang balik kat aku pun ,, aku takan terime kau . tak lagie bell . hati aku keras dah . aku harap sangat someone boley lembutkan hati aku . aku kalau sayang orang , tak boleh lame , tak sampai sebulan , aku akan bosan . hati aku , betul betul dah hancur .

sorry tulis panjang berjela , tapi to the readers and followers . korang tetanye-tanye kan kenapa aku mcm neh ? kenapa aku susa sangat nak dipahami , kenapa aku suke sound orang sesedap hati , neh la sbb nye . thanks for read . taata . btw , sorry curik pic kau bell and edit name kau dgn bf koe tu sbb aku dah tade gambar kau .. hee .

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment