Powered by Blogger.
RSS

ouh my DOMO !!!!

tadi hang with sheily phoon . haha . ini budak bnyk cerewet ouh . penad aku ikut kau tau ? haha . tp takpe , happy pun ikut dea nie . teman dea beli camera and baju . pilih baju , ya ampun , bukan main cerewet . haha . masuk kedai nie taknak , kedai tu taknak . geram aku . hehe . and then td masa kat pavi , teserempak ngan ex aku lak . aduh . mcm2 , benci aku kat dea tp boleh jugak teserampak lagie . berapa banyak kali nak teserempak entah . huh . bf dea ?

BURUK !

haha . jahat gila aku nie . haa . tulah engkau , gila jantan lagie , kan now dpt balak mcm mat rempit . hohoho !

then . mase nak balik tadi , gi sungei wang jap , si sheily tu ckp nak buat rambut , tp tak jadi pulak . kan , cerewet kan dia ? haha . penad gila aku ikut ini amoy . haha . btw aku happy sbb lame duduk kat rumah je tak keluar2 . ^O^
then mase jalan2 tu aku ternampak kedai yg jual bear bear kat tepi tu . aku pun ape lagie . cari

DOMO

lah . hehe . pastu aku nmpk this slippers . sumpah comel gile . si sheily tak habis2 ckp "enough2 la eez" then tarik2 aku . ahaha . budak nie kan . sabo jelah . tp memandangkan aku just window shopping , so aku decide nak beli next time je . lepas nie aku beli , sumpah aku tak bukak bukak mase kat rumah je la . tidur pun aku pakai je slippers nie . haha . leapas tu kalau kluar je , aku akan bawak dlm beg aku . berape bnyk la domo aku dlm beg . hehe . tungu tau domo ? come to papa !! hee . *love love .

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment