Powered by Blogger.
RSS

Tired , exhausted . but , happy in the end .




25 september 2011 . akak sedare aku tunang . huaa . tired gile , exhausted . aku kene jadi juru gambar . what the ? haha . it's okay . but aku happy sangat . keje aku dok bejalan , snap pic , geram aku . asyik menekan jep . ape aku nampak mcm candid , aku snap aje . haha .

tapi mase mule tu , aku agak terasa lah dgn si dia . dea tak reply pun bile aku ckp "ILOVEYOU , MUAACKS " aku mase uh dah start busy , dah start pegang camera mmg aku ignore phone . that's why aku ignore si dia . aku ingat dea reply text aku . tapi ?? haha . aku tungu jep . at least ckp lah , jaga diri ke , ape ke kan ? hurr . takpelah . maybe dea dah bengang kott ? asyik kene tinggal je dgn aku . aku neh busy memanjang , study lagie , event lagie , ape entah . aku jarang pegang phone . sbb uh aku takut nak couple . sbb aku takut aku hurts org yg aku sayang . urm . nak buad mcm mane kan ? rugi kan dapat bf mcm aku ? hehe . aku tahu . sbb uh sekarang kalau couple , takpernah nye lame . maybe sbb neh .

tapi ade someone yg gile buad aku happy hari neh . nak tahu siapa ? haha . tengok neh !
Whoot whoot ! si baby omellll ! aku geram gile weh ngan budak neh . name dea danish , pangil dan saje . awww , curlass nokk . hehe . omeyy kan ? aduh , dah la bijak gile , keje nak kat aku jep . pastu asyik belasah aku je , lempang-2 aku . haha , aku geram aku gigit tangan dea . hehe . keje dea kan , melantak je , sumbat ape pun dea makan . dea tak kire lah dah makan ke tak ke , dea sumbat je ape org bagie . haha . comel sgt . kuat makan mcm aku . hehe . i loikee ! mase dea nak balik uh , aku sedeh ! huaa ! ) :
sbb naty tah bile lak dpt main ngan dea lagie , sbb dea anak org , mama mentua akak sedare aku yg jage dea . haih . geram betul aku ngan budak neh . hehe . dah lah manja gila ngan aku . mmg melekat jep ngan aku . hehe . sayang dea ! muackksss sikit mudak mushuk neh ! hehe . ganna mish chu a lot dan ~ ( :

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment