Powered by Blogger.
RSS

Gastric


OUH shit . Pagie neh jam 5.19 a.am 20 october . Aku still tak tido . Aku takleh tido . And perut aku rase lain macam . Sakit neh , aku tahu sangat ape bende . Time kat kedah , mase balik raya haritu , aku kena dah . Tersiksa sangat , muntah-2 , sakit )':

Mase tu , aku ingat lagi , someone jaga aku , even dari jauh , dea jaga aku , dea risau sangat kat aku , suruh aku makan ubat , sapu minyak , memang teruk gile aku time tu , macam neh la , tak tidur , esok je pergi klinik , muke pucat lesu . hmm . taknak ! taknak sakit , taknak ! taknak ! hmm )':

Now , aku teringat kat dea , sbb tu lah aku fall for her , sbb dea yg jaga aku . Then , mase tu , aku balik kl . Ade one night tu , aku takleh tidur . Aku text je dea , aku tahu dea dah tidur . aku just text " i can't sleep ): "
then , a couple minute after that , dea call aku terus . Dea tanye knp takleh tido , then aku suruh dea tidur , but dea taknak . Dea cakap , dea takkan tidur selagi aku tak tidur and akan otp dgn aku selagi aku taknak tidur . hee . aku suka sangat . then aku pun terpaksa lah ckp nak tidur .

but semua tu dah lepas . and perasaan tu sekejap sangat .
now ? sekarang ? siapa nak jaga aku neh ?? pagie mcm neh , siapa yg terjaga ?? erm . aku takut nak cari si dia . sbb rasa bersalah . and maybe akan menganggu dea , and akan buat dea risau sangat . hmm . sokay la . hope aku cepat sembuh . today bnyk sangat aku cerita kat blog . hik (':

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment