Powered by Blogger.
RSS

It's Never Remain The Same



Kenapa ? Takde yg pernah kekal dalam dunia . Ye memang kenyatan nye takde ape pun yg akan kekal dalam dunia neh . Itu aku tahu , and aku kena terima and belajar terima semua tu . Even aku pun dah lalui bende tu . Aku belajar , aku terima semua tu walaupun perih sangat . Aku redha , mungkin akan dtg yg lebih baik untuk aku . Tapi .....

Takkan persahabatan yg aku nak sgt terjalin lama takboleh kekal jugak ?? kenapa ?? hina sangat ke aku neh ? salah aku ke ?? aku jahat sgt ke ?? teruk sangat ke aku ?? Aku just nak kawan yg betul-2 hargai aku , yg akan caari aku bila susah dan senang , bukan time susah je ! aku boleh ade setiap mase diorang perlukan aku , tapi knp diorang tak ?? buat aku macam tak penting langsung , macam aku tak wujud . tapi cakap aku kawan lelaki yg terbaik ?? hey babe , PROVE IT ! give me your best shot that will make me trust your words .

Kadang-2 , tak semua persahabatan tu indah , ade pergaduhan , ade perselisihan faham , bertikam lidah , tak bersependapat and what so ever . Tapi please lahh , ape yg aku ade sekarang , aku nak kekal kan sangat . Aku taknak tukar gambar orang dalam blog aku neh dah . Kenapa perlu banyak kali aku tukar ? sebab diorang datang dan pergi macam tu je . Tak pernah yg betul nak kekal kan friendship tu .

Besar sangat ke permintaan aku ? Ape aku memang tak layak dapat kasih sayang dari SAHABAT ?? kenapa ?? Sekarang ape yg aku ade , semua jauh-2 , tak nampak dimate , tapi aku akan selau ade dengan diorang , ingatkan diorang , aku harap diorang pun macam tu . Aku harap sangat , biarlah jauh perhubungan neh , tapi ianya mungkin boleh berkekalan . Tolong lah , aku taknak tukar gambar org kat blog aku neh , aku taknak dah . Aku dah cukup penat , aku dah taknak tak contact dgn orang yg dah lama aku kenal . Aku taknak buat-2 tak kenal sedangkan aku nak sangat tegur orang tu yg dah lama aku kenal . tolong lahh , aku mintak sangat-2 )':

Kalau boleh nak dekat sangat dengan uols , nak spent time same-2 semua skali , mesty best kan ? meshty happy gila masa tu , semua masuk air , woah , seronok nye , tapi ,,, boleh ke ? hmm .
hey babe , aku selalu risaukan korang , kalau mengaku aku as kawan yg baik sangat lettew , please jgn ignore aku mcm tunggul kat sini . Kalau tak , aku boleh buat macam tak kenal je . habis cerita (':

P/S : LOTS OF LOVE FOR MY PAL . IREALLYLOVEYOUALL ^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment