Powered by Blogger.
RSS

Never Cross In My Mind



Kenapa ? Kenapa perempuan sekarang memang cepat melenting ke ? perempuan sekarang mmg cepat naik angin ke dari lelaki ? memang dunia dah terbalik sangat ke ? kenapa perempuan sekarang suka sangat menengking ?? aku tak suka . aku paling benci kene tengking . aku paling benci orang meninggi suara dgn aku . heyy , tanya lah ex aku semua , aku pernah tak tinggi suara dgn diorang , pernah ke aku tengking diorang even mcm mana aku marah sekali pun . pernah aku meninggi suara ? kerat jari lah kalau ada . kalau aku marah sangat , aku just diam kan diri , and takkan bercakap dgn orang tu . tapi kenapa macam neh ? aku sedih gile .

aku just nak org faham aku lah , aku letih , aku seharian dari pagie keluar rumah , tadi pergi job inteview , then pergi class sampai petang , aku letih sangat . aku tertido . salah ke aku tertido ????? ye ! memang aku selalu tertido , aku selalu bangun lambat , aku kuat tido . sebab ape ?? sebab aku letih ! bukan aku sengaje . aku just nak someone yg faham aku . bukan someone yg akan melenting bile aku tak reply text dea . sumpah terngiang-ngiang kat telinga aku neh pasal cara dia ckp tadi , cara dia cakap semua . aku terus tutup phone , rasa nak nangis , tapi tahan . haihh .

you know what ? bende neh mengingatkan aku pasal perempuan yg paling aku benci , yg suke sangat menengking aku , keje nak push aku je , and at the end , menyesal ? terlambat , sbb aku selalu bagi peluang kat orang , aku letih bagie peluang banyak-2 . kadang-2 orang tak guna pun peluang tu betul-2 . aku taktahu lah , maybe aku je yg terlampau sensitive ?? aku tak tahu . salah aku ke kat sini ??


hey , biarlah korang hardcore mane , piercing bersepah , bertattoo ke apa ke , minum ke kaki clubin ke ape , janji JANGAN MENINGGI SUARA DENGAN AKU !! aku TAK SUKA !! aku just nak someone yg boleh kawal aku . bukan someone yg tetibe melenting . kenapa lahh mcm neh , bukan selalu lelaki ke yg kuat meninggi suara semua ? knp kaum hawa yg dikatakan lemah neh pulak sekarang makin kuat melenting ? kenapa ?????? aku sedih , tak sangka , terkejut , and aku akan ambil masa yg lama utk sembuh . even aku dah okay pung , aku akan simpan .
trust me , i will ( :

so sorry , memang ini jelah satu-2 nye tempat utk aku luahkan everything . so , aku bukan nak mintak simpati ke ape . tolong faham lah cilake ! ( :

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment