Powered by Blogger.
RSS

OUCH !


Just look at your self kim . what the fuck is wrong with you . what are you up to , why are you being like this and why you don't have feel like nothing . what is wrong with you kim ? !

aku pelik dengan aku sekarang , aku macam dah takde perasaan , aku makin kejam , makin tak berhati perut , entah la , aku taktau nak cakap mcm mana . tapi kenapa ? aku rindu diri aku yg dulu , yg sangat menyayangi seseorang , yang sangat mengambil berat tentang seseorang , yg selalu ada masa untuk seseorang . tapi sekarang tak lagi , aku semakin kejam , cepat marah , terlalu sensitive , pentingkan diri . teruk kan ? hmm .

aku nak jadi mcm dulu , kalau boleh nak sangat-2 . tapi keadaan memaksa aku untuk lebih jadi mcm nie . dulu aku terlalu baik dgn orang , aku selalu kalah dgn CINTA , aku selalu kalah mengawal keadaan , aku terlalu bodoh untuk mengenal seseorang . dan disebabkan itu , hati aku di tikam-2 banyak kali , bertubi-2 . tak kira lah dari orang yg sama atau orang yg berlainan . yang penting , diorang yg buat aku jadi mcm nie . TERIMA KASIH .

aku dah takde hati , takde jantong untuk sesiapa lagie . aku try untuk menerima orang , menyayangi orang , tapi hati aku terlalu susah utk menerima . sbb bila aku dah start mencuba , diorang selalu mematahkan harapan aku dgn perkara-2 yg menyakitkan . aku tak boleh nak buat ape dah . aku harap sangat ade someone the right one untuk aku . aku dah lama tak couple bertahun-tahun , aku asyik single je , bila couple pun mesti sekejap , semua sbb aku dah takde HATI DAN PERASAAN . i'm ZERO , totally zero .

somebody , i wish you send someone for me GOD . the right one that wouldn't ever breaking my heart and treat me pretty well . you know what type of guy i am when i'm started loving someone right ? you created me , and my mother borned me , and my daddy raised me up pretty good too down here . and i hope you will send someone that can guide me to know you more better . amin ....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment