Powered by Blogger.
RSS

Un-officially Aunty


haaaa ! bella aunty kite . hehe . santeq kan ? hee . meme ah ! dea kan , baik sangat tau . selalu melayan kerenah aku yg mengada neh . haha . dea neh kalau you all nak tahu , 1 college ngan aku . amek course fashion design . lain course . tapi sekali pun takpernah meet . haha . then now baru je rapat dgn dea neh . 14 hari bulan september pukol 12 sampai 4 lebih rase nye . dea teman aku , sbb aku tengah sedih . so , dea try lah hiburkan hati aku yg duka lara neh . miahaha . suke bila dea pangil aku "babyy masham" "gula-gula kapas" aww . sweet kan ? ehehe . meme ah ! thans teman i tau you ? you baik sangat . thanks jadi makin rapat dgn i even before tak pernah bertegur . hehe . thank you (':

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment