Powered by Blogger.
RSS

Geez ~ What A Day ...


Today aku takde mood sangat . Aku asyik nak melenting jep , Aku asyik nak marah semua orang . Aku taktau nape , ape kene ngan aku hari neh pun aku tak tau . Cepat betul aku melenting , even dgn papa pun aku marah , pastu kene marah balik , haha .

haih . ape lah aku neh , what are you up for kim ? why are you being like this ? err , Even i don't know why . Aku tak suke marah-2 tapi serious today aku takde mood . even si dia pun aku tak reply text dea . Aku terpaksa Ignore dea . Sebab aku takut nanty aku akan layan dea mcm nak taknak , and akan lebih sakit kan hati dia dgn mood aku yg takde neh , so better aku diam . And harap sangat dia faham aku . Aku akan text dia bila aku dah okay , aku just perlukan masa .

Maybe hal semalam yg buat aku takde mood and cepat marah today . hmm . Chill xiao baby kim kim . hehe . I know you can do it . Take it easy , you're the strongest among the others , yes ! hwaiting !!!! :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment