Powered by Blogger.
RSS

I'm dying





Ya Allah . Kenapa kau cipta aku sedemikian rupa ? kenapa kau cipta aku teramat susah untuk difahami ? teramat susah hati aku untuk dimiliki ? kenapa ? perih nya aku raa . sakit yg teramat dalam . Kenapa mereka seolah-2olah menyalahkan aku ?? tolong lah faham aku , yes aku tahu takde siapa yg boleh faham aku . tapi sikit je , sikit je , tolong lah .

This is the complicated me . kalau tak aku takbuad name blog aku name mcm neh . sbb mmg aku terlalu complicated ! sedih sangat hari neh . aku ingat aku okay . Hati aku sakit sangat . sakit yg teramt sangat sangat . sudah lah tu , cukup-2 lah kau turun kan ujian ke atas aku Ya Allah . Kuat sangat ke aku untuk terima semua tu sekali gus ? Aku tak larat . Aku keletihan .


Aku taknak hurt sesiapa yg aku sayang lagie . tolong lah , aku rasa amat bersalah , kenapa orang lain yg hurt sebab aku ? kenapa ?? ya Allah , aku sayang sangat diorang , aku rasa diorang lain sangat malam neh , kenapa ? apa yg kau cuba tunjukkan disini ?? Aku jahat ke ? aku ke yg salah ?? yes , maybe it's me . Aku selalu ikut hati and perasaan aku , like mama said , "adik keras kepala , kepala angin , kuat merajuk macam perempuan " .

Aku tak mintak jadi mcm tu , serious , aku tak pernah mintak , and sesiapa pun tak pernah mintak untuk jadi macam apa yg dia ada sekarang . Kalau boleh , aku nak pusing balik masa , aku nak betul kan apa yg silap , apa yg salah , kenapa hati aku mcm dah mati ? sangat mati , macam robot . Cuba sesiapa tikam aku , mati tak ? err, tolong lah !!!!!!!!!!!! aku stress ! esok ada quiz !!!! hmmm . mamaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )':


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment