Powered by Blogger.
RSS

Qurban


Hari ni , merupakan hari raya haji atau hari raya aidiladha buat seluruh umat islam dalam dunia . And kim , betul-2 rasa kehilangan . Kehilangan someone yg sangat memahami kim , yg dah tangkap hati kim untuk seketika . Kim sedih , sedih sangat , lepas ni , takde lagi yg akan teman kim sampai pagi , takde lagi yg nak geram sbb kim taknak makan , taknak makan ubat , takde dah . Lepas ni , kim akan sorang-2 je tiap pagi menunggu subuh (':

Tapi , setelah ape yg kim lalui , tibe-2 kim tersentap , kim terlupa sesuatu , hari ini , hari raya aidiladha , sedangkan Nabi Ibrahim yang sanggup untuk mengorbankan anaknya(Nabi Ismail) demi tuntutan Allah Yang Maha Esa . Ini kan pula kim yg hanya kehilangan someone yg kim betul-2 kim inginkan . kim sedar , ini semua ade hikmah , semua nye ketentuan tuhan . kim sakit , tapi kim terpaksa redha , tuhan tak jadikan dia untuk kim , bukan sekarang , mungkin akan datang , siapa tahu kan ? kim redha (':

Well , dengan ape yg jadi , kim rasa , mmg kena sangat lah raya korban tahun ni , kim berkorban untuk melepas kan orang yg kim sayang , orang yg memahami kim , orang yg sangat susah kim nak jumpe , kim lepaskan dia , kim korbankan semua tu , apa yg kim rasa . sebab dia bukan milik kim , dia milik orang . kim redha .

and.....

awak , kalau awak baca ni , saya nak awak tahu , saya takkan lupa awak , tiap pagi , awak sorang jelah yg teman saya . saya akan ingat awak sampai bila-2 . awak jangan lupa saya tau ? saya harap awak bahagia and sihat selalu .


and kepade sesiapa yg baca neh , lantak lah nak cakap kim cepat jatuh hati ke ape , baru break dah ade pengganti ke ape , kim pedulik ape , dah yg before tu tak pandai jaga hati kim , yg ni datang pulak betul-2 perfect untuk kim , mesti lah kim jatuh hati kat dia . lantak lah , dah lah lupa kim semua tu . kim dah naik meluat . sorry .

salam aidiladha (':

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment