Powered by Blogger.
RSS

Somebody fixed it pleaseee


Assalamualaikum , selamat pagi buat yg belum tidur and selamat malam buat yg tengah tidur.
Lama Kim tak update blog.
Busy, like always with studies. And line broadband buat hal :(
Emm. New stories ?
I don't know nak start from where.


Emm. I think, I fall in love.
But as always, its failed.
Why? Kim sendiri taktahu.
Salah Kim ? Yes maybe.
Tapi salah ke kalau kita terlalu sayang kat someone tu? Salah ke?
Mungkin sebab Kim tersalah pilih? Really?
I don't know.

Dah setahun lebih Kim single, now dia buat Kim jatuh hati kat dia.
Tapi kenapa dia tak jaga hati Kim elok-2 ?
Dia ingat Kim main-2 ke ?
Kim gurau ke nak serious dengan dia?
Kim rasa dia macam tak endah je pasal Kim
Sometimes bila dia nak away, then ckp text back later.
Tp Kim tengok dia tweets sedap je.
Tapi kenapa tak text Kim? Ya Allah, sakit nya hati.
Dah banyak kali, Kim perasan.

Kim nak serious dalam relationship, I'm not playing around !
I'm tired enough, please don't let me down ;'(
Now, malam neh, gaduh lagi. 
Dia cakap dia takde mood will text back later.
But where's she? TWITTER !
Kenapa reply tweet laki lain ada mood pulak?
Kenapa whatsapp Kim takde mood? Kenapa?

Ya Allah, apa semua neh? Apa yg Kau cuba tunjukkan?
Lepastu dengan assignment lagi, Kim stress sangat.
Sampai menangis dibuatnya ;'(
Kim tak tahan, sampai bila nak macam neh.
Kenapa orang lain boleh happy, kenapa Kim nak try happy sikit pun tak dapat?
Sekejap pun jadilah?
Kenapa? Kim jahat sangat ke? Kim tak layak ke happy?
Hmm :'(

Kim rasa Kim dah sayang kat dia sangat.
Tapi dia ? Entahlah.. I can't see any efforts from her.
Sometimes selalu manja dengan lelaki.
Sweet sweet bagai. Kim sakit hati !
Kenapa dia melayan? Kalau dia ingat Kim, dia tak buat macam tu !
Takkan benda gitu pun Kim nak kena bagitahu? Dia boleh fikir sendiri kan :'(

Apa lagi yg Kim tak cuba? Hmm. Maybe I'm not good enough for her.
Kim bukan yg terbaik untuk dia.
Mungkin. Sebab tu dia still "searching" ?
Hmm, teruk sangat ke Kim ?
Sedih tahu tak ?! Sebab tu Kim taknak Fall in love.
Tapi dah sampai masa, mcam neh pulak jadi, Ya Allah ;'(


Awak, kita sayang awak sangat-2.
Apa kita cakap kat awak, takde satu pun yg bohong.
Saya sayang kat awak sangat, awak sorang je.
Kenapa awak tak boleh hargai saya?
Kenapa awak buat saya macam bukan orang yg awak kata awak sayang?
ye memang awak ckp dalam hati ada saya sorang.
Tapi kalau betul ada saya sorang, awak takkan menggedik ngan jantan lain lah awak.
Saya sayang awak sorang je.
Awak,, saya tak cukup baik ke untuk awak? 
Apa kurang nya saya? Kenapa awak?
Cakap lah awak, kenapa awak senyap sayang, jawablah?!
Kenapa buat saya sedih?
Kenapa? Jangan lah hancurkan hati saya wak.
Saya nak awak baiki dia bukan lagi hancurkan.
Awak dengar takkk ??!!! ;'(


Kalau boleh, saya nak selamanya dengan awak.
Walaupun saya tahu yg selamanya tu takkan pernah ada.
Thanks awak :')

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment