Powered by Blogger.
RSS

Happy Birthday To Me....




Well, blog kim berhabuk as always lah kan.
Fuhh fuhh, tiup sikit. Kesian dia tak dijaga. Alolo.
Sorry lah busy takda masa sangat. Hmm.


Okay, Now Kim nak cerita pasal apa yg dah jadi lately.
Nak cerita in english ke malay? Ahh, campur je. Biar semua faham. Lol.
First overall, about someone.
I think I've fall in love.
Yes, I'm in love. I'm so madly in love with her.




Next, baru-2 neh, 19 june. Birthday Kim.
I think its the worst birthday ever for me.
Sedih sangat birthday this year.
Kim teringin sangat nak ada someone buat surprise utk kim.
Bagi hadiah utk kim, buat kim happy, tapi...

Sehari sebelum birthday kim , kim gaduh dgn dia.
Taktahu lah pasal apa.
Maybe sebab pasal dia tanya pasal perempuan lain.
Lepastu, dia tak reply text kim. Kim pun biar jelah.
Kitorang terus tak bercakap.
Even dekat twitter, masing-2 online tp tak tegur. Buat hal masing-2.

Masa tu 18 June, lagi berapa jam je nak birthday kim.
She's ignoring me. Still ignoring me.
Kim tak cari dia, sebab dia yg left conversation kitorang.
Dia yg ignore kim. Kim takmau cari dia. 
Yes kim ego, tp kim rasa kim tak buat salah.
Kim tak buat apa yg dia ingat kim buat.
Dia ada jugak tweet kim malam tu, dia ckp kim ada perempuan lain.
And I was like.... wtf? I'd never cheats on you or anyone.
And then dia ckp Kim cheating dgn artist.
Kim minat artist tu, bukan apa pun. Takkan lah nak jealous sbb tu.
Takkan lah nak marah sbb tu.
And then, kim gurau je dgn dia, ckp artist tu everything utk kim.
Lagi dia bengang. Kim just nak gurau je, nak cuba berbaik.
Tp lain yg jadi. Kenapa?

Lepastu, lama sikit, dia ckp goodnight, kim pun ckp lah goodnight balik.
Tp, kim still gurau dgn dia. Kenapa ambil serious sgt? :(
Esok birthday saya lah awak!!

Kim ingat, dia akan wish birthday Kim.
Tp, tak. Langsung tak wish.
Sumpah sedih gila.
Kenapa ignore saya? Kenapa awak buat taktahu je masa birthday saya?
Awak nak cakap saya buat awak nangis malam-2?
Yes kita gaduh, tp tak tiap hari awak menangis kan?
Awak lupa ke macam mana happy relationship kita?
Awak lupa ke? Kenapa awak just ingat masa pedih/sedih awak je?
Awak selfish! sangat selfish!!
Awak ignore saya masa birthday saya.
Saya sedih sangat. Saya nak awak. Saya nak spent time dgn awak.
Tp awak buat taktahu je. Wish birthday saya pun tak.
Awak, birthday saya setahun sekali je.
TAKBOLEH KE AWAK BUAT SAYA HAPPY MASA TU??
Kenapa awak layan saya macam tu?
Awak sakit hati apa sgt dgn saya? cakap lah awak.
Kenapa buat saya mcm tu. Saya buat salah besar apa sangat kat awak??
Kenapa buat saya menangis masa birthday saya??!!
kenapa awak!! kenapa diam jawab lahh!!
kenapa ego sangat! kenapa!!! :'(

Saya dah cuba jadi yg terbaik utk awak, saya buat segalanya utk awak.
Saya korbankan semua nya utk awak, tp kenapa sikit pun awak tak hargai?
kenapa awak selalu buat keputusan sendiri?
kenapa awak tak pernah nak berbincang dengan saya?
kenapa awak?
kenapa ego sangat awak neh? kenapa?
awak nak saya berubah, saya dah berubah.
tp awak taknak saya manja sgt.
saya tak mampu. itu memang saya.
saya anak bongsu awak kena faham!!
tp tak bermakna saya tak matang, saya tak mampu bimbing awak.
awak silap. teramat silap pasal saya.

Awak, awak tahu tak? Saya sayang sangat kat awak.
Saya dah lama hidup sendiri, saya cuba buka hati saya untuk awak.
Saya nak belajar cintakan seseorang.
Bagi saya peluang, kenapa tak pernah bagi saya peluang?
Kenapa tak bagi peluang tu untuk awak sekali?
Untuk kita?

Saya sakit hati sangat. Sangat sangat sakit.
Takboleh terima orang yg saya sayang buat saya macam tu masa hari special saya.
sepatutnya saya happy, gelak dgn awak.
tapi.... awak dapat bayangkan tak?
sakit dia macam mana? dapat tak? tak, sbb awak petingkan diri awak sorang.
awak tak pernah fikir pasal hati saya pun.
Macam mana saya sayangkan awak, cintakan awak.
Awak tak pernah ambil peduli pun.
Kalau awak ambil peduli awak tak buat macam neh.

You've never fights for me or for us.
You just a coward.
You never learn from something that's happening to us.
You're just good with thinking about your own feelings.
If you really really do, loves me.
Fights for me, fights for us.
Prove me that I was wrong about you.
Prove to me that you're worth it.
Prove to me that we really could be forever.
Prove to me that you really love me.
Prove to me that you will sacrifice anything just to be my everything.
Because I will always do the same to you.
I always did.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment